Boka Körlektioner Online

Boka/Avboka

Körlektioner Online

Planera utbildningslängd efter dina behov och önskemål.

Du kan välja mellan traditionell utbildning eller intensivkurs som passar de som vill ta körkort snabbt.
På Vägsjö Trafikskola använder vi Elevcentralen som en digital utbildningsplattform.

• När du är registrera till Vägsjö Trafikskola får du tillgång till Elevcentralen.
  • Genom  plattformen kan du välj lärare.
  • Boka/avboka körlektioner som passar din tid.
  • Elevcentralen är ett bra hjälpmedel som du kan använda också för att plugga körkortsteori online och göra övningar.

Körkortstester Online på  490 kr.

Här är filmen om Elevcentralen.

Boka/Avboka

Körlektioner Online

Planera utbildningslängd efter dina behov och önskemål.

På Vägsjö Trafikskola vi använder Elevcentralen som är en digital utbildningsplattform.

• Genom den här platformen kan du välj lärare.
  • Boka/avboka körlektioner som passar din tid.
Körkortstester Online på  490 kr.

Här är filmen om Elevcentralen.