Betrodda Kunder

Vad våra betrodda kunder säger?

Utmärkt
Baserat på 72 recensioner
BenzXD 44
2021-06-08
Den bästa trafikskolan som kan finnas! Personalen är bara underbara❤️❤️❤️❤️❤️!
Sannie Vidén
2021-05-04
Kunde inte bli nöjdare! Trevliga och roliga trafiklärare, moderna och fräscha bilar, samt fina lokaler. Är så pass nöjd att jag vill ta om körkortet med Vägsjö🤗
Razeq Mohamadi
2021-04-28
Den bästa trafikskola i hela Växjö city utan tvekan. Det finns bara legender där inne. Rekommenderar 100%.
Ida Lyng Bengtsson
2021-04-27
Fantastiska körlärare och skola!
FLIXIO
2021-04-17
Okay. Inte bara är det här utan tvekan den absolut bästa körskolan i växjö, utan också den som verkligen ser dig som individ. Jag hade aldrig någonsin tidigare suttit bakom ratten när jag började hos dom, men tack vare all fantastiskt hjälp från alla körlärarna, alla tips och tricks, så tog jag mitt körkort idag. Från den 18/1 - 17/4. Jag till och med kuggade på första uppkörningen, men bara på 2 lektioner hjälpte dom mig att träna bort felet jag gjorde och två veckor efter första uppkörningen klarade jag det klockrent idag. Från första samtalet för inskrivningen till första mötet så kände jag mig så välkommen och Personalen är alltid redo att ställa upp och hjälpa till, eller kompromissa om det kör ihop sig. Det är värt vart enda krona man betalar, och vart enda lektion kommer man lära sig något nytt GARANTERAT, det gjorde jag. Körlektionerna är längre än på andra skolor och priserna är mycket bättre. Också den enda skolan i Växjö som erbjuder att man kan köpa ett 20 pack med lektioner vilket är perfekt om man är helt ny till körning och att man kan boka i förväg och betala senare. Något som underlättar när lönen kommer i slutet på månaden. Om det här låter helt perfekt enligt dig, tveka inte, VÄLJ INGEN ANNAN KÖRSKOLA, VÄLJ VÄGSJÖ!.