Körlektioner

Ta körkortet på dina villkor. Vi har paket som passar alla.

Körlektion

( 1st )

50 minuter.

Paket Small

Lektionstid 50 min

Du sparar 160 kr.

Paket Medium

Lektionstid: 50 min

Du sparar 510 kr.

Paket Large

Lektionstid: 50 min

Du sparar 1 210 kr.

Pssst. Vi erbjuder helgkörning vid överenskommelse och med kostnad 900 kr/körlektion! Maila/ring vid intresse.

Vi har valt att våra körlektioner är 50 minuter långa för att maximera effektiviteten och eleven får längre tid i bilen

Frågor & Svar

Din egen förmåga samt möjlighet att övningsköra hemma spelar stor roll.

Genomsnittseleven tar sitt körkort på ca 2-6 månader. Det som framförallt påverkar hur lång tid det tar att ta körkort är hur mycket tid du har att lägga på utbildningen.

Sedan är det givetvis Trafikverkets väntetider som avgör hur snabbt du kan få en tid för kunskaps- och körprov. Väntetiden brukar vara ca 2-8 veckor men detta kan variera både uppåt och nedåt.

Det är förstås inte enkelt att på förhand veta hur många körlektioner du kommer behöva. Därför betalar vi alltid tillbaka outnyttjade körlektioner (med ett avdrag på 10% för administrativa kostnader)

Du kan boka lektioner genom att ringa till oss eller besöka vårt kontor. Adress och telefonnummer finns under Kontakta Oss

Ja. Detta kan du göra via Elevcentralen. Då krävs det att du är inskriven på skolan.

Räcker inte lektionerna i ditt startpaket kan du köpa extralektioner till ordinarie pris.